Stressigt

Hej och förlåt för att jag har varit usel på att blogga. Men har haft det väldigt stressigt med träningar och skola osv. Men ska ta tag i det nu! 
Under dom veckorna som har gått har jag gjort en hel del saker. Pluggat, tränat , gått på bio, umgåts med vänner och familj. Idag har jag bl.a varit i stan och sen gått på kalas. Det var min pojkväns "kalas". Han fyller egentligen år imorgon men firade honom idag istället. Nu sitter jag och pluggar svenska, förstår dock ingenting.
Hoppas i alla fall att ni har en mysig söndagskväll med inte alls för mycket ångest. Kram!
 
Bild från i sommras med världens finaste Emilia. Saknar den tjejen en hel del!
 
 

Kommentarer:

1 Emilia:

skriven

Hahahhaa vacker pose med armarna jag gör. Jag saknar dig massor. Du är en sann vän du :*

Kommentera här: