Sista dagen i Turkiet

Sista dagen i Turkiet tog vi det bara lungt vid stranden. Solade och badade hela dagen. Efter ett tag gick vi till poolen och hängde där ett par timmar. På kvällen åt vi Ala Carte Turkisk mat. Eftersom att vi både på ett Allinclusive hotell så fick vi välja en dag och en sorts mat då man fick gå på resturang med 7 rätters middag. Vi valde Turkisk mat. Det var gott och ganska kul att äta så många små rätter. Har bara ätit 3 rätters annars. Senare gick vi på stan då jag handlade lite underkläder och en sjal till min mamma. Eftersom att vi skulle åka ifrån hotellet kl 3 på natten så bestämde jag och Alex att vi skulle vara uppe hela natten. Så vi gick på stan ganska länge och tillslut gick vi till hotellet och tog några drinkar. Det slutade med att vi satt där ett par timmar med personalen och pratade och fick skära lite citroner och fick melon. Det var ganska kul faktiskt.
Som sagt åkte vi hem kl 6 med flyget och när vi kom hem var jag så borta pg.a att jag var så trött. Så sov ungefär hela den dagen när jag kom hem. Den här resan var supermysig och rolig. Längtar tillbaka sååå mycket! Rekomenderar verkligen att ni åker till Kemer i Turkiet!
Kram.
 
 

Kommentera här: