Helgen

I fredags så åkte jag och Nathalie till min pojkvän Alex. Hos honom var de massa andra kompisar + 2 göteborgare. 
För ungefär 2 år sen började jag, min pojkvän och några kompisar att prata med dom via Skype. Sen träffades vi på Liseberg förra sommaren och nu kom dom hit. Det var ju Halloween den dagen dom kom så vi klädde ut oss lite, åt mat, snacka och lyssna på musik. På lördagen drog jag, Nathalie, Alex, Robin och Jesper in till stan där vi fikade, åt mongolisk buffé och visade runt Robin och Jesper eftersom dom inte hade varit i Norrköping tidigare. Senare på kvällen åkte jag hem för att jag skulle på hundutställning på söndagen. Jag ställer ut våran hund eftersom att min mamma brukade göra det men hon bröt foten för ett tag sen så hon kan inte ställa ut längre. Men det var iallafall mitt slut på höstlovet vilket var väldigt roligt!
 
 

Kommentera här: